Posláním Krizové pomoci Proxima Sociale o.p.s. je poskytovat podporu a krátkodobé ubytování osobám v obtížné sociální situaci spojené s náhlou ztrátou bydlení, s cílem jejich stabilizace a navázání na další zdroje pomoci.
Poskytováno je ubytování v čtyřlůžkovém pokoji krizové pomoci na dobu zpravidla 7 dní. V případě potřeby je zajištěna strava formou potravinových balíčků. Klientům je dále poskytována pomoc a podpora směřující ke stabilizaci jejich situace, zejména v oblasti bydlení. K dispozici je internet, telefon a kontakty na návazné služby.
Volejte na telefonní číslo: +420 777 249 002
Kontakty krizová pomoc
Cíle služby
- celková stabilizace klienta
- dosažení reálné orientace klienta v jeho aktuální situaci a posílení jeho kompetencí při jejím řešení
- nalezení dostupného bydlení a zprostředkování dalších zdrojů pomoci
Cílové skupiny
Služba je poskytována rodičům (případně jiným pečujícím osobám) s dětmi, nebo dospělým osobám bez dětí, nacházejícím se v krizové situaci spojené s náhlou ztrátou bydlení. Přednostně je služba poskytována osobám s nezletilými dětmi, které mají trvalé bydliště v Praze, nebo které se v Praze dlouhodobě zdržují a mají zde vybudované vazby.
Co nabízíme
Ubytování
Zahrnuje užívání zařízené garsoniéry se 4 lůžky a příslušenstvím (vybavený kuchyňský kout, sprchový kout, WC, lodžie), provozní náklady související s poskytnutím ubytování, možnost vyprání ošacení 2x za pobyt, zapůjčení potřeb k drobným opravám ošacení, zapůjčení žehličky, zajištění úklidových prostředků.
Poskytnutí stravy nebo pomoc při zajištění stravy
Stravu je možné připravit ve vybaveném kuchyňském koutu. V případě potřeby je poskytována strava formou potravinových balíčků.
Sociálně terapeutické činnosti
Stabilizace klienta, krizová intervence, psychosociální podpora a poradenství, nácvik dovedností v hledání následného bydlení, v hledání práce, v jednání na úřadech a ve vyhledávání informací.
Pomoc při uplatňování práv, oprávněných zájmů a při obstarávání osobních záležitostí
Pomoc při komunikaci vedoucí k uplatňování práv a oprávněných zájmů, jako např. podpora při telefonickém kontaktu, telefonát v zájmu uživatele, podpora při osobním jednání.
Pomoc při vyřizování běžných záležitostí, jako např. pomoc s vyhledáváním informací, vyplňováním formulářů, podáním žádostí a s vyřizováním dalších záležitostí dle potřeb klienta a možností pracovníka v souladu s posláním služby.
Doplňující informace
Provozní doba
Zájemci se mohou o možnosti poskytnutí služby informovat v pracovní dny, kdy si také mohou domluvit schůzku se sociální pracovnicí.